بریجستون به رانندگان 4*4 قدرت می بخشد.




بریجستون به رانندگان 4*4 قدرت می بخشد.

تایر جدید بریجستون، DUELER ALL-TERRAIN A/T002 به منظور رسیدگی به چالش های جاده، برای خودروهای 4×4 یا 4WD طراحی شده است. این لاستیک همه جا رو به رانندگان خودروهای 4×4 کنترل کامل بر روی جاده های خارج از شهر را نوید می دهد.

از ویژگی های لاستیک DUELER ALL-TERRAIN A/T002 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی تهاجمی آج

الگو تهاجمی آج، برای سازگاری و واکنش بهتر لاستیک در جاده های مختلف انجام شده است. شایان ذکر است که شکل و الگوی ساختار بلوک شش ضلعی این تایر، کشش و ترمزگیری مناسب را بر روی سطوح مختلف فراهم می کند، همچنین عملکرد عالی در  جاده های گل و برف از دیگر ویژگی های این لاستیک است. در طراحی های تهاجمی، بلوک‌های آج بزرگ‌تر و حفره‌های بیشتر برای ایجاد کشش در شرایط رانندگی خارج از جاده تهیه می شود.

چسبندگی عالی

چسبندگی عالی لاستیک در جاده های مرطوب و خشک برای کنترل در مسیرهای مستقیم یا پیچ در پیچ، از دیگر ویژگی های لاستیک بریجستون DUELER ALL-TERRAIN A/T002 است. این چسبندگی به لطف استفاده از سیلیس بالا در ترکیب این لاستیک فراهم شده است. لاستیک جدید بریجستون همچنین دارای گواهینامه  3PMSFو M+S است که آن را کاملاً برای فصل زمستان و قوانین تایرهای زمستانی آماده می کند.

افزایش مسافت پیموده شده

مسافت پیموده شده در لاستیک DUELER ALL-TERRAIN A/T002، در مقایسه با نسخه قبلی 40 درصد بهبود یافته است. این بهبود از حداکثر عرض لاستیک، سطح تماس بهینه شده تاثیر می گیرد.

امیلیو تیبریو؛ مدیر ارشد فنی و عملیاتی در بریجستون، گفت: طبق تحقیقات بازاری انجام شده، رانندگان وسیله نقلیه 4×4 علاوه بر ماجراجویی و هیجان، به دنبال ایمنی و اطمینان، بدون توجه به آب و هوا یا زمین در جاده های پیش رو می باشند.

لاستیک DUELER ALL-TERRAIN A/T002 در 43 سایز متنوع از 15 تا 19 به بازار معرفی شده است. این لاستیک All-Terrain در مرکز تحقیق و توسعه اروپایی بریجستون با استفاده از فناوری توسعه مجازی تایر طراحی و آزمایش شده است. با استفاده از این فناوری می توان با نسخه دیجیتالی لاستیک، نمونه های اولیه تایر را ایجاد و آزمایش کرد تا باعث صرفه جویی در مواد خام و انتشار گاز CO2 شود.



منبع: https://press.bridgestone-emia.com/ 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0